Dermalogica.

Inatt har jag sovit själv, inget kul alls, vilken tur att jag har min lilla mellesson! :) Har precis tvättat och skrubbat mig i ansiktet, och nu har jag lagt en ansiktsmask enbart med fukt i, mycket skön mask för huden!
Ska fixa lite frukost, sen ska jag brumma upp till pet city och köpa ny mat till melle, för den andra börjar ta slut.
Lika farligt varje gång att åka dit själv, har varit nära nu tusen gånger att köpa me mig en liten kompis till melle! Vill ju ta med mig varje hund jag ser! Kan gå där uppe i timtal och gosa me alla vovvsar!
Nu är det bara en månad kvar, sen kommer mamma & pappa, myggan, mojje & lill flingan hit! Jag längtar ihjäl mig, så mysigt och kul det ska bli! :) Saknar er massor! Så låt den här månaden gå fort nu!
Match idag också, har inte bestämt mig om jag ska åka och kolla än, matchen börjar nämligen vid tio på kvällen (!)
Sist men inte minst, varför kan vi inte alla glädjas åt varandras lycka? Varför all denna missunnsamhet? Var snäll och lyckan kommer att komma till dig!



Kommentarer
Postat av: ..

Så himla söt är du Mathilda , har totalt ändrat uppfattning om dig , keep up the good work with the blog :)

2010-03-11 @ 09:10:03
Postat av: stina

Därför att ingen, nästan ingen kan unna ngn annan lycka & framgång! Tråkigt men sant! Älskar din blogg! Fortsätt så, och skit i alla taskiga kommentarer, avundsjuka, det är dom som mår dåligt, inte du! Ta inte åt dig! Varm kram

2010-03-11 @ 09:45:22
Postat av: Nikki

Usch sov också själv, ingen höjdare och jag har ju ingen plutt till hund att krama hehe..

Hade varit hur kul som helst! Vi har dock tidig semester för vi är alltid på seglarveckan v 27, så tänkte åka v 26 men är det till eran stad man ska tycker du eller? Har ingen koll alls på Grekland =)

hade ju inte varit fel med en trip i höst också ;)

2010-03-11 @ 11:17:30
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Matilda! Kan du inte visa mer outfits, för jag tycker du har en grymt skön stil. Keep up the good work för du verkar vara en hel skön tjej! :)

2010-03-11 @ 11:22:31
Postat av: Anonym

sluta inte blogga :)

2010-03-11 @ 15:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0