curls.

Mina lockar fixar jag bäst med lock/plattång i ett från babyliss nano! Den bästa tången jag haft med keramikplattor som inte sliter på ditt hår lika mycket som en vanlig! Såhär går jag till väga:
1. Fördela håret i partier.
2. Borsta igenom ditt hår, helst med en svinborste ( sliter inte på ditt hår.)
3. I med lite värmespray som skyddar ditt hår.
4. Locka del för del.
5. Spreta ut lockarna med hjälp av dina fingrar.
6. I med glansspray och silkesdroppar i topparna + hårsspray.
7. You're done!

Kommentarer
Postat av: emilia

älskar ditt svall.... kan vi byta?

2010-03-22 @ 11:44:30
Postat av: Ida

Röker du? :) Kram

2010-03-22 @ 11:49:19
Postat av: Julia

supersöt! :)

2010-03-22 @ 13:01:08
Postat av: Anonym

snälla,lägg ner de där med att puta med läpparna,eller om du gjort ngn förstoring eller vad de nu är..Helt ärligt,du ser för jävlig ut i de!

2010-03-22 @ 21:50:25
Postat av: Anonym

tack sötisar! ni är för goa! oh tyvärr, jag feströker numera! inte bra:(



du som alltid klagar, vad jag än gör! Jag har aldrig påstått vara perfekt, men du verkar vara? sluta läs min blogg om det ända du gör är att störa dig! misslyckade människa.

2010-03-23 @ 07:45:17
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0