Chic.

Tidig morgon, och solen har knappt hunnit titta fram ännu! Det här är ju lätt den bästa tiden på hela dagen! Att få sitta med sitt kaffe, bläddra runt i tidningar/datan utan stress tillsammans med en mega frulle! fantastiskt!
Tack för era BRA kommentarer från NY inlägget, har skrivit ner varenda än utav dom, men vill ha meeer! Så ni som har massa bra tips om New York, kommentera! :) Vill ju veta allt så jag inte missar något nu när jag ska dit! Jag tror aldrig jag kommer vilja åka hem, tror NY passar mig som handen i handsken! ;)
Ska om en liten stund bege oss till Kifsias, gå och strosa, käka gott och säkert lite shopping också! Så nu ska jag in och fixa till mig lite, locka håret med världens bästa lock/plattång i ett! Men först, svensk fraktad och rykande färsk chic läsning! Kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: lollo

hur får du svenska tidningar till dig? ngn som skickar dom?

2010-03-10 @ 15:03:10
Postat av: Anonym

Fick en premunation på tidningen i julklapp!! :) så den skickas hem till mig här i Grekland! Perfekt! Jag blir lika glad varje gång den ligger i brevlådan! =)

2010-03-10 @ 18:42:07
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0