Answer.

Anonym: Verkligen roligt att läsa din blogg. skulle gärna läsa om typ stylingtips o hur man ska klä sig snyggt fram till våren, du har ju en underbar stil! hoppas att du har det bra i värmen, i jönnet är det kallt men solen lyser! :)
Svar:
Till våren klär jag mig helst i pastelliga färger, såsom beige, puderrosa, vitt på vitt, och denim! En sak som alla borde införskaffa sig är en trenchcoat! :) Kan vara både en tuff eller en super classy! En trench är ett kap, jag kommer att använda min trench som en klänning till våren/sommaren, tillsammans med ett bälte i midjan och högklackade skor! För den som ¨vågar¨ så bär dina klackar tillsammans med ett par strumpor! En vinnare enligt mig!

Om jag har en nederdel som stjäler stor uppmärksamhet, så tar jag något enklare upptill, och tvärtom! Stora smycken, maffiga ringar, ofixat hår, och lätt makeup! Så vill jag möta våren!

Min inspiration får jag från allt, vilket humör jag är på speglar sig mycket i min klädstil. Ena dagen vill jag vara ¨hård¨, nästa dag ¨sockersöt¨ Jag planerar aldrig dagen innan vad jag ska slänga på mig kommande dag! Det bara ¨kommer¨!

Kramar från Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0