wine, talk and best friends.

Godmorgon lovers! Hur mår ni idag? Solen fullkomligt strålar här i Jönköping idag och jag har redan packat min strandväska! Man blir ju så glad och fullkomligt flyger upp ur sängen när solen tränger in mellan persiennerna!
Linne: Vero Moda
Skor: YSL
Väska: Chanel
Kavaj: Asos.com
Klocka: Donna Karan
Igår så bestämde vi oss för en sväng på twin, dit gick jag i min nya pastellfärgade discokula med rosett till kjol! How cute? JAG ÄLSKAR DEN! Piggar upp vilken tråkig outfit som hellst med lite glitter & glamour! Satt först hemma och pratade strunt, drack gott vin och njöt på balkongen tillsammans i en stekande sol & i bästa vänners sällskap! Jag bara njöt! Mina nära vänner betyder så otroligt mycket för mig, speciellt när jag inte träffar dom 24 h om dygnet längre som förr... men den lilla tid jag får med er gör den ännu mer speciell! Emmet och syrran, jag älskar er villkorslöst!
Nähä, nu ska jag käka upp mina kokta ägg och sen sätta mig på cykeln! Mot stranden och vättern... och glass i stora lass!

Kommentarer
Postat av: CK.

Min käraste...hur ser läget ut för kvällen? Leka? Promme? Do you have time my dear... LoVe

2010-06-17 @ 11:56:00
Postat av: Jenlen

Fina bilder på er! Visst är det så att man uppskattar tiden med vännerna otroligt mkt nu när man inte ses så ofta som man gjorde förr! Hoppas du får en bra dag i solen! Kram

2010-06-17 @ 12:22:28
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Josie

haha tussan vi kan skicka våra garderober mellan varandra istället!;) Min sån kjol hänger i garderobis i hamburg! Haha loovis

2010-06-17 @ 13:12:22
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Desiré Tegnebrant - En blogg om mig & mitt liv

Älskar din stil, det är väldigt inspirerande att kika igenom alla dina outfits. Dock kan jag tyvärr inte shoppa i samma prisklasser även om vi alla skulle önska att vi kunde det ;) Ser fram emot ännu fler snygga outfits från dig. Kramar

2010-06-17 @ 15:20:40
URL: http://dessie.blogg.se/
Postat av: Maria S

Det var verkligen en supersnygg kjol du har! Får man man fråga vart du har köpt den?:)

2010-06-17 @ 17:50:27
Postat av: freja

min lilla skruttefia tack för igår!! har kollat flyg idag me ;) lovis

2010-06-17 @ 18:55:17
Postat av: alva/andrea ( ska byta namn:P )

hej super fin tjol, den va ju skit snygg gillar glittret och rosetten ;) var har du köpt den :) Kram

2010-06-17 @ 22:40:28
URL: http://andreaedanius.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack sötisar! min kjol kmr från zara! visst är den fin?! Kramar

2010-06-21 @ 20:14:14
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0