pictures.


Bildregn från i onsdags, fredags och lördags:
syrran, jag o freja, love!
min banani
jag älskar er bästisar!
på olearys, freja, syrran & jag!
t;
I fredags:
Klänning: H&M
Blazer: Zara
Skor: Christian Louboutin
Väska: Chanel
Examensfirande för min tuss.
Somriga pöjkar!
Fina tjejer!
mia & tussan josssi
päski, pillis & victor! SKÅL!
mums med mojitoooo!
Maja & jag på hard rock!
Kort sammanfattning från helgens bravader! I onsdags mös jag med alla mina tjejer! Supermysigt! tildis älskar er! I fredags var vi påväg till gbg för examensfirande för min älsklingsgris josie, grattis skatten! Du är så duttig o tildis är stolt! Super trevlig kväll m super trevligt folk! I lördags var det seg startat, firade 20-årig bröllopsdag, tapasmiddag med family på el corazon, drinkar, vidare mot hard rock och bowling, mojitos, mötte upp pillis på sitt blvd, snack, kramisar och sen slutligen push och nyckeln i dörren klockan halv sex på morgonen! Idag, middag på Utby pizzeria, kebab it is! Nu har vi landat hemma igen efter en fartfylld men ack så rolig helg! Jag älskar er mina vänner! ni anar inte vad ni betyder för mig! Nu ska jag dyka ner i soffan tillsammans med min bäbis milleman, sen sööööva! Jag är dött kött! Hörs imorgon med massa blogg! Puss

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Låter som du haft det toppen! Du och din syster är föresten så himla lika, lika fina såklart! ;) Är ni tvillingar kanske? :D

2010-06-13 @ 21:06:42
URL: http://gandhis.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Såg ut som ni haft en toppenhelg.finns inget bättre än att vara med sina nära och kära..Kram

2010-06-13 @ 21:30:49
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: sickan

Sååå himla gossit att träffa dig i ons min tuss.



En helg i götet, med flickorna snart!

Lovis!

2010-06-13 @ 21:31:32
Postat av: andrea

hej! för det första måste jag bara säga att jag älskar din blogg! läser den varje dag :D har jag sagt innan :P min förra blogg va alvaedanius.blogg.se, men ska byta namn till andrea, så har gjort en ny blogg, fast har inte hunnit fixa den än, men det blir imorgon. klänningen från H&M var superfin! va det längesedan, du köpte den? ha det så bra puss!

2010-06-13 @ 23:36:58
URL: http://andreaedanius.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kul! :) är du fotbolls intresserad själv? tänkte eftersom din kille lirar? :) han är en duktig spelare!

2010-06-14 @ 03:01:39
Postat av: sofie

Måste bara säga att din syrra är så himla fin i håret! Vill seriöst klippa mig så nu i veckan.



Kram



2010-06-14 @ 09:52:06
Postat av: Anonym

hur känner din tvillingsyster över att du (din pojkvän) har en massa pengar som du köper fina kläder för?



jobbar du? pluggar? eller lever du endast på din kille?

2010-06-14 @ 13:15:52
Postat av: Josie

KÄRLEK :)

2010-06-14 @ 14:20:13
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: kesha

DU ÄÄÄR SÅÅ FIN TILDA??

röker du ? haha åt ni på utby pizzeria för tobbe bor där eller :D

hälsa ni på han? tack på förhand! lycka till mde förlovningen ! kramar

2010-06-14 @ 18:51:44
Postat av: Anonym

tack sötisar!!!!! :) pussss

2010-06-15 @ 10:43:19
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: freja

freja loves tilda big time!! <3

2010-06-15 @ 17:15:38
Postat av: Anonym

åhh Push, my home!

2010-06-16 @ 01:11:50
URL: http://sforsanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack mina underbaringar! freja, call me!

2010-06-16 @ 10:12:54
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0