5th avenue.

Hej från new york! :) Kom nyss innanför dörren till hotellet, har sprungit som tokar på stan! Det finns ju inte lite butiker man ska gå igenom, herregud! Men jag ÄLSKAR det! I den här staden ska jag en gång i mitt liv bo! Period!
Käkade frulle imorse på ett riktigt amerikanskt ställe, bagels m cream cheese och omelett! Yammi! Sen har vi sprungit in och ut i butiker, och käkat cupcakes på magnolia bakery! Jag tog carrie cupcake! Muchoo gotta!
Det är såååå sjukt varmt idag, och med all trafik så blire ju ännu varmare! Men jag klagar inte! Jag älskar den här staden! Gick inne på Bergdorf Goodman och drömde idag! Jag skulle kunna gå där inne en hel dag, bara drömma, känna på skira tyger, vackra kläder/väskor/skor! DET ÄR PARADISE! Hittade min drömväska, som nu är i min ägo! En svart chanel jumbo bag med guld remmar! Jag svävar på moln! Superhappy! Skulle bara kunna stå och lukta på dess lammskinn en hel dag! Nu sticker vi till hard rock och käkar! Har skänkt lite slantar till hemlösa idag oxå! God gärning! Hoppas ni har det bra hemma i Sverige, jag stannar nog kvar här i the dream city, new york baby, new york.... Kramar tilda
Här bor vi nästa gång!

Vilopaus vid central park!

Donald Trumps ägo, the trump tower
Whats hiding inside?

magnolia bakery! Cupcakes i massor! Mumma



Tjejerna i sex&the citys 2 garderob från filmen!

Cupcakes ätande...

My new bag from chanel, model jumbo! I loooove you!

U like?

PUSS PUSS!

Update: Mina fina skålar med fjärilar & mina glassburkar kommer från IEMS på a6!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, huuuur har du råd med alla fina märkesgrejer!? Jag är sjukt avundsjuk:) Ha en trevlig fortsättning på New York resan!

2010-06-03 @ 20:21:28
URL: http://lindasjoblom.com
Postat av: jonna

vilken stl köpte du? XL? Fan, jag har lust på den lite mindre i silver men den skall tydligen vara svår att få tag på. Har du koll på det?

2010-06-03 @ 20:34:54
URL: http://www.jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: Anonym

köpte du väskan själv eller fick du den av din pojkvän? :)

2010-06-03 @ 21:03:43
Postat av: Josefina

Jag gillar inte bara väskan, utan I LOVE IT!!!!!!!!!!! Drömmer om en sån där godbit ja me.... Hur mkt kostar den??? I mina ögon e den värd varenda krona oavsett pris!!! Sååå snygg.. Ha de gott i NY!!!

2010-06-03 @ 21:18:00
Postat av: J O H A N N A

Yummie vad grym & läcker väska! =)

Cupcakes:en såg ju inte dumma ut dom heller hihi ;)

2010-06-03 @ 22:24:31
URL: http://gandhis.blogg.se/
Postat av: Michela

Bellissima!!!

God val av väska, en klassiker som alltid förmedlar känsla för stil ... Njut av NY och lev la dolce vita ... =)

2010-06-03 @ 22:46:57
URL: http://michelacastellari.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

Jag döööör vad jag längtar tillbaka när jag ser dessa bilder! Hihi så kul att du har en bild när mannen din mummsar magnolia, har typ en exakt lika dan på mitt J ;) Vi satt precis där också :)

Hoppas ni har det loveliiie, BJ hittar du bla. i Soho på 138 Wooster Street :)

Puss

2010-06-03 @ 23:08:05
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ser ut att vara lite bättre klädd idag? ;) Hoppas att ni har roligt :)

2010-06-03 @ 23:49:18
Postat av: Anonym

Jag måste bara fråga en sak.. Hur kan du ha råd med så mycket dyra kläder & väskor? :) Lite nyfiken bara, hihi.. Är det killens money eller jobbar du själv ihop dom??

2010-06-04 @ 00:30:17
Postat av: Anonym

hehe tildis köpte precis en likadan chanel fast med silver remmar! verkar som vi har samma smak där,.. sjukt att vi köper dom på samma dag samma med LV väskan ju!:) hoppas du har det bra i the big appel. puss elina

2010-06-04 @ 01:24:24
URL: http://hannaochelina.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

Du jag kände precis samma! :) Chanelväskan var inte att leka med! Ska komma hem och tjuva dina fina väskor ;) Juste, ni får INTE missa att äta på sushi samba (om ni nu gillar sushi), världens godaste!!! Ligger en på 245 park ave :)

Hund date är spikat, nu är det ju till och med fint väder här hemma. Pussing

2010-06-04 @ 07:30:52
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men Guud vad jag älskar din blogg. Så himla glad att den blev veckans blogg på bloggportalen så att jag hittade hit:) Njut att NY

2010-06-04 @ 09:49:31
URL: http://liustudent.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Åh så avis jag är på er, skulle så gärna också vilja va där nu! Ha nu så underbara dagar..fin väska föresten superfin! Kram

2010-06-04 @ 14:16:42
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: emeli

hej mathilda! jag undrar vad du fick betala för din chanel jumbo i new york? det skiljer massor på priserna i olika länder.. vet du vad den klassiska chanel 2.55 kostar i new york? tacksam för svar!!

2010-06-04 @ 16:28:49
Postat av: malin

ååååå den väskan asså!=)

ska också köpa en sån...hur mkt kostar den?:)

2010-06-04 @ 18:13:56
Postat av: Dinna

Hahaha...du verkar vara helt i extas gumman!

Väskan är fantastisk!

2010-06-04 @ 18:49:21
Postat av: Ella

Vad kostade väskan? :) När åker du tillbaka till underbara Grekland?

2010-06-04 @ 19:55:48
Postat av: Anonym

tack, visst är den helt underbar!!! :)

Dinnis, iam, kan inte sluta klämma på den! Looove it! Ringer när jag kmr hem... Pusss

Jag vet ej vad du får betala för den klassiska 2.55:an! men gå in på chanels hemsida för exakt pris!



Jag åker tillbaka till Grekland i juli, åh så jag saknar grekis! Krams

2010-06-04 @ 22:04:49
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Dinna

Ja hjärtat gör det, har ett gäng prinsessdrickor som ligger här och väntar. Puss

2010-06-06 @ 02:35:18
Postat av: Sabina

Åhh det ser helt underbart ut, avis Önskar att jag också kunde vara där och shoppa :) Ha en underbar dag! Kram Sabina

2010-06-06 @ 12:08:19
Postat av: Anonym

dinnis, im coming home sooooon!!! MISSKISS

2010-06-06 @ 18:39:21
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0