products that i use for my hair.

Tänkte slänga ut mina 5 favoriter som jag använder till mitt hår! För det första så tvättar jag mitt hår max 2-3 ggr i veckan, det sliter något fruktansvärt på håret att tvätta det varje dag! Jag använde förut redkens extreme serie men har nu övergått till kerastase soleil. Eftersom att jag vistas ute i mycket sol så passar den här serien alldeles utmärkt! Dom här serierna kostar lite mer än vanligt men är värda varenda krona, man märker verkligen skillnad! Håret får mer lyster & blir piggare!
När håret är handdukstorkat så sprayar jag i mitt proteinspray från label.m, med ett uv-filter i som även det skyddar mot solens starka strålar! Sen så bjussar jag topparna på extra rent silke från biosilk, dom bästa silkesdropparna jag någonsin använt! Dryga utan att göra ditt hår flötigt! Dessutom luktar det fantastiskt! Sist men inte minst, glöm för tusan inte ett bra värmespray/skydd om du plattar, fönar eller lockar håret! Jag använder ett från Tigi, catwalk fashionista som ger lite xtra styrka!
Sådär reder jag ut mitt kaluffs som bäst! Hur gör du? Har du någon favorit produkt som du inte kan vara utan?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Använder också Kératstase som tvättprodukter men har fortfrande inte hittat några bra för styling. Blir alltid så flottigt och tar bort volymen tycker jag :(

2010-07-23 @ 11:37:03
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: jonna

Hej.



Jag använder mig utav samma Kérastase serie och jag är också super nöjd med den. Det är bra att du tipsar om silkesdroppar för det är dock något jag inte har just nu. Vart finns den att köpa som du tipsar om?



Kram kram

2010-07-23 @ 15:23:24
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: Carin

Haha, jag rekommenderade en kund på jobbet att prova Biosilk (utan att själv ha testat den). Tur att den är bra då! :) Har dock vart väldigt sugen att prova den själv...

2010-07-23 @ 23:03:50
URL: http://carinshalsa.blogg.se/
Postat av: Carin

Vilken tur för mig - att jag inte rekommenderar dem att köpa något alldeles crappy! :P

2010-07-23 @ 23:18:15
URL: http://carinshalsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej på vilken hemsida tittar du på the hills? bra blogg :)

2010-07-23 @ 23:44:04
Postat av: Anonym

jag går alltid in på mtv.com o bland kommentarerna under det nya avsnittet så brukar det stå vart man kan hitta & titta på avsnitten! good luck

2010-07-24 @ 09:40:02
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0