italiano.

Kom nyss hem efter en mycket trevlig kväll hos italienarn! Om det blev god mat? svar JA! Om jag är stoppmätt? svar JA! Slog till på en underbar carpaccio till förätt och tigerräkor med tryffel till varmrätt! Mumms! Nu har vi landat i sängen, mille tuggar på sitt ben (som han egentligen INTE får!), men vad gör man inte för sin lilla vovve? Det är ju ngt med det där som kallas för smältande hundögon, eller hur? :) Imorgon bitti ska jag köra micke till flygplatsen, sen blire asteria hela dagen! Dags att krypa ner, Puss & gonatt kära bloggisar!


Orkade inte alls fixa till mig idag så jag tog min nyfixade bränna och gick..

Klänning: H&M (ny!)
Skor: Gucci
Väska: Louis Vuitton

Kommentarer
Postat av: Fia

Såret på benet, är det sen du trillade i trappan hos din mormor??

2010-07-14 @ 00:40:06
Postat av: sis

finaste finingen! kmr osså och kirrar upp en bränna snart, sålänge får ja gå vit! ;) tss! laaabo dig

2010-07-14 @ 09:30:56
Postat av: Anonym

underbar klänning!! tror den skulle vara ännu finare med ett par höga skor! :)

2010-07-14 @ 09:53:53
Postat av: Anonym

tycker inte du behöver fixa dig :) du e mycket finare utan smink åh snygg klänning, var tvungen att inhandla en idag tack för inspirationen :)

2010-07-14 @ 14:52:31
Postat av: Anonym

Yes mitt sår på benet är från när jag föll ner från stentrappan hos mormor! :(

Tack sis, du är bäst, laboooo :)

Visst är klänningen härlig, klart det ska vara klackar till, men hör & häpna, jag orkade inte gå i det...

Tack söta du.... visst är den snygg, så lite så!!!

2010-07-14 @ 19:15:30
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Agge

Den klänningen har jag också! =) Väntar bara in en bränna så jag kan ha använda den =)

2010-07-14 @ 20:57:40
URL: http://angelicasagge.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skrattar nu kan v elakt men agne för fan, såret påminner om vår såkallade moppe olycka haha du är störd. saknar dig sjukt mycket va så mys att ses sist. längesen jag garva så. Pusss

2010-07-16 @ 22:29:25
URL: http://finest.se/lindahonkala

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0