Grundsund.

Nyss hemkommen från mormor & göran och ett fantastiskt grundsund! :) När vi kom i fredags tog vi ett gott glas rosé på deras härliga balkong med utsikt över hela byn! Efter det väntade ett stort stort bord med alla havets läckerheter! Helt ärligt skulle jag lätt kunna leva på det! Mumsens! På lördagen så svek solen oss och då bestämde vi oss för att åka in en sväng till smögen & strosa! När vi kom hem så stod en god Göran-lunch på bordet som bestod av nyfångad stekt makrill! Ljuvligt va?  Igår gick vi en sväng till pelles rökeri nere vid hamnen och tog en liten drink! För att summera helgen har det varit helt fantastiskt, precis så sverige ska vara på sommaren! Ngn som varit i Grundsund? Bjussar på ett litet bildregn, enjoy!
Utsikt från balkongen! Fint va?
Tjuvade mormors fina röda små träskor!
">
Hundarna var en aning övertända..
Såhär har min outfit mestadels sett ut hela helgen, ibland är det så skönt!
Syrran med 2 trötta yrväder...
5 *5 meter jordgubbsland utanför dörren, mummsens!
En gammal båtbod, älskar bilden och det gamla slitna!
På pelles rökeri avnjöt vi en god lördagsdrink med havet som närmsta granne!
Göran&mormor plus mamma& Joanna
Världens bästa mormor & jag
Pappa, mamma & Joanni
God efterrätt, jorgubbar m äkta vaniljglass & grädde, mums!
Ajajaj, trillade ner för trappan & skrapade upp hela stackars benet... buhu! :(

Nu ska jag traska bort till mormor & görans lägenhet här i stan & packa ihop alla mina väskor! Snart kommer cargo gubbarna och hämtar upp alla väskor, på söndag åker jag ju hem igen till Grekland, jag längtar ihjäl mig! Om ni kikar in lite senare så ska jag visa er en nyköpt underbar sak... jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Diggade träskorna!

2010-07-04 @ 19:59:49
URL: http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0