glitter & glamour.

Fyndade nya skor igår på stan, ett par glittriga svarta klackar med massa stenar & diamanter! My melody! Tänk dig till ett svart tajt fodral, stram bakåtslickad knut i nacken och blodröda läppar, hot!
Gillar ni?

Godmorgon sunshines! Har nyss vaknat, och ligger nu med mille i sängen och drar mig! Solen tränger in genom gardinerna och syrsorna har börjar spela för fullt... ska strax studsa upp och möta den här fantastiska dagen med ett leende!
Imorgon kommer min syster hit och på måndag kommer hubba hem igen, om jag är glad? ÖVERLYCKLIG! High on life!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grrrrrryyyyymmmmmttttttttt snygga!!!!

2010-07-24 @ 09:03:13
Postat av: alva

underbara skor! var kmr dem ifrån om man får vara nyfiken? härligt att du bloggar på i samma anda igen, skit i loosers! kramis

2010-07-24 @ 09:19:54
Postat av: jonna

Tack för svar du :-) Skall kolla upp detta här så fort jag kommer hem.



Snygga skor btw.



kram Jonna

2010-07-24 @ 09:31:38
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: :) Sofia

Inte riktigt min stil , lite för mycket utav glittret men fina var dem !

Jag fyndade med ett par skor idag , kika in och kolla om du vill :) .

Ha en toppen dag .

Mvh Sofia

2010-07-24 @ 15:21:16
URL: http://www.sofiaa.com
Postat av: sofie

mega fina, och så bra att du är lycklig !

2010-07-24 @ 15:40:45
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Sara

underbart snygga!

2010-07-24 @ 16:06:22
Postat av: johanna

Riktigt snygga!

2010-07-24 @ 16:27:25
Postat av: Andrea

hej! tack för ditt svar, jag ska testa dem produkterna :) jag har en skrubb från loreal, som är för porer och den tycker jag funkar. men som sagt vill ha nått som är för finnar , inte bara porer så tack för ditt tips :) Dermalogica blir mitt nästa inköp :) Okej dem är köpta på Zara, för jag såg dem där för ganska längesedan, så dem finns nog inte kvar här i sverige :( , men köpte du dem nyss i Grekland?. jag ångrar mig så mycket att jag inte köpte dem för det är precis min stil, men men, får försöka hitta några liknande :P. Ta inte detta på fel sätt, för jag är verkligen ingen stalker eller så, men jag skulle såå gärna vilja träffa dig, för du verkar vara en sådan härlig och rolig tjej, jag kan faktiskt säga att du och din blogg har faktiskt ändrat min vardag kan man , säga , jag följer och testar dina olika tips och så, man kan säga att du har blivit lite som en förebild för mig he he :P hoppas du tar det på rätt sätt. :P Tack för alla tips :) Kram / Andrea

2010-07-25 @ 17:26:03
URL: http://andreaedanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0