evening with fondue.

Vilken gårdagskväll! Fantastisk god köttfondue, gott vin och härligt sällskap! Kvällen avslutades hemma med en irish coffe! Ny dag, nya möjligheter, min älsklingsgris åker iväg för träningsläger&matcher i 10 dgr (buhu jag vill inte!), sicken tur jag har Mari tillbaka plus att jag har sällskap här hemma! Jag ska försöka att inte länga ihjäl mig, men det är svårt när man har världens bästa karl! :( Nu är det iallafall dags för mig att studsa upp, tog en lång sovmorgon imorse men nu är jag redo för dagen! Ägg, smoothie och solen, Im coming! Later darlings!
My coolest earrings! Dont u think?


Gotta grönsallad med avokadokräm!


Ett glas vitt är aldrig fel!


Sambuca shot...


Brister ut i skrattanfall...


Det bjöds på lite för god dricka....



Kommentarer
Postat av: eva

du är såååå otroligt vacker matilda

2010-07-17 @ 21:24:50
Postat av: Anonym

tack så hemskt mycket! :) gulledig

2010-07-19 @ 19:11:32
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Johanna

VART HAR DU KÖPT ÖRHÄNGET? jättefint & du är hemskt vacker :)

2010-08-12 @ 22:29:13
Postat av: Anonym

örhängerna kmr från rock by sweden, laila bagges kollektion och är köpt på smycket i jönköping!!!! krams

2010-08-12 @ 23:23:18
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0