early birthday.

Jag fyller ju strax år, närmare sagt den 18:e juli, men imed att jag är i Grekland då så var vi tvunga att fira det nu! Pappi hade köpt massa goda italienska delikatesser (my favourite!) & gott moscato d´asti vin (också det från Italien!) Till efterrätt som det vanligtvis blir nuförtiden, jordgubbar med ananas & melon! Myms! Fick bla. en fin fin liten present, den från Efva Attling! Ett halsband i silver med ett stort kors! jag älskar det, och jag älskar kors, tack så mycket! Sen en liten söt lykta med pärlor & små stenar! Nähä, nu ska jag bort & packa det sista, och leta efter mitt & milles pass... hmmm, vart kan dom vara! Vad ska ni hitta på i helgen vänner? semester? sommarlov?
U like?
Söt liten lykta med stenar & pärlor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyller också den 18e juli, bra datum det där! Grattis i förskott åt oss;)! Krami Hanna

2010-07-10 @ 11:14:04
URL: http://hannaochelina.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Åh då får man gratulera på dagen! :D Halsbandet är riktigt snyggt! Efva Attling gör bara snygga saker tycker jag. Ha en underbar dag =)

2010-07-10 @ 12:28:21
URL: http://gandhis.blogg.se/
Postat av: sara

så fint så fint!

2010-07-10 @ 13:06:36
Postat av: Hanna

Åh! Det är finast att fylla år på sommaren! Det gör jag själv. :) Är du 88 elle 89? Jag har nämligen gått på samma skola som du, fast glömt bort? ;)

2010-07-10 @ 22:46:27
Postat av: Lovisa

Den är kronan är så fin. Den pryder så fint i mitt vardagsrum fönster :) Jag hittade hit idag och jag måste säga att jag gillar bloggen din. Kul med jönköping bo tjej eller förre detta för dig.

2010-07-13 @ 20:09:01
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0