congrats bro.

Godmorgon sötisar! :) Sitter med mitt kaffe ute i solen, idag steker det på riktigt bra! Igår var vi ju & käkade sushi med alla våra vänner, det var bara du som saknades Mari :( Det är en restaurang som ligger precis ut med havet, så din närma granne är just havet! Riktigt vackert!
Dit traskade jag såhär:




En glad liten prick i kläder från:
Shorts: Dolce & Gabbana
Läderbälte: Zara
Shossis: Steve Madden
Prickig transparant blus: Zara
Väska: Chanel jumbo bag


Mysigt va? :)
Nu ska jag ut i solen, senare blire en sväng på stan & kolla in lite nytt i butikerna, var ju ett tag sen & nu börjar det klia i fingrarna! :) Måste bara passa på att gratta min älskade storebror, grattis på din dag! <3

Kommentarer
Postat av: Josie

Fina fina tussan!

2010-07-15 @ 10:03:57
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: stina

härlig blogg du har..när ska du flytta hem till sverige? om du ska de...vad jobbar du med? Visa gärna mer bilder från din vardag, vänner/familj! :)

2010-07-15 @ 15:17:47
Postat av: Anonym

så fin du alltid är....

2010-07-15 @ 16:36:25
Postat av: Anonym

dina skor ser supervarma ut..

2010-07-15 @ 22:04:14
Postat av: Anonym

tack för era kommentarer sötisar! :)

Josie, du e finast, min lillskrutta!

Stina, det har jag ingen naning om när det blir..... men inte än på många år! Just nu jobbar jag inte men börjar plugga efter sommaren! i will show u more! Håll utkik...

Mina skor är inte supervarma!!!!!!

2010-07-16 @ 09:22:12
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: CK.

Underbaring

2010-07-16 @ 09:30:13
Postat av: Anonym

tack min finaste, i miss u ck

2010-07-17 @ 09:03:18
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0