chicas.

Hola chicas! Kom nyss hem från golden hall, och hittade mina guldkorn som fick följa med hem! Im in love! En yummi sak från Prada och en från Tory Burch, what do u think is hiding inside the boxes?


Klänning: New in!
Flippisar: Michael Kors
Väska: Miu Miu
Glajjor: Rayban limited edition

sissy utanför goldens fontän! kom sköna små vindpustar med vatten därifrån! :)
="text-align: center;">
The big shopping mall, mmmmm!
Nu ska jag studsa ut i solen och norpa dom sista solstrålarna för denna dagen! Ikväll blir det käk hemma, med god mat, massa mys med mille och en bra film! Och vet ni vad? Min mami kommer hit på måndag och stannar i en vecka, åh så mysigt med mamma och döttrar dagar, vin i solen och massa tjatter! Miss u mamsiluskan, ses snart!

Kommentarer
Postat av: mami

Mina fantastiska underbara döttrar..Utan er vore inget värt något.. Älskar er störst av allt!!! <3<3

2010-07-31 @ 15:37:38
Postat av: Sandra

Hej Tilda! Gillar din blogg jättemycket :) Jag har läst din blogg ganska länge nu och du verkar vara grym på att göra smoothies. Vi har massor av vinbär i trädgården, både röda och svarta. Jag undrar om du har något bra smoothie-recept som man kan göra med vinbär? Kram

2010-07-31 @ 19:44:06
Postat av: Anonym

mamis, imorgon kmr duuuuu! miss u

Sandra, tack så mkt, kul att du gillar bloggen! :)

MIxa vinbär med vaniljyoughurt, banan, krossade isbitar och liten skvätt juice! tada!!!!! :) Kramisar

2010-08-01 @ 10:29:07
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jösses!



Hittade din blogg för ett par dagar sen o har nu läst RUBBET haha, inte okej ;)



UNDERBAR känsla för stil du har! Kommer följa dig i fortsättningen, du ÄR inspiration!

2010-08-02 @ 22:15:16
URL: http://elabelabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0