birthdays gift.

Nu är syrran här, därav dåligt bloggande! Imorse har jag hunnit med mycket, kom nyss från flygplasten där jag lämnade av svärföräldrarna! Nu var det deras tur att åka hem! Kom hem och bytte då födelsedagspresent med syrran! Av mig fick hon en grå/blå miu miu clutch! (hade beställt brillor först men ångrade mig!), och av syrran så fick jag ett par shossi från Steve Madden! Love them!
Fina va?
Nu drar vi ner en repa på stan, kollar in lite nytt och sen ska det storhandlas och bunkras upp med moscato vin! Vi hörs senare med en dagens! Pusss

Kommentarer
Postat av: Michan

Vilka fin fina saker.

2010-07-26 @ 16:09:16
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Fia

Woooow!! Vilka läckra skor... Jag bara älskar dem. Var hittar man såna??

2010-08-02 @ 18:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0