answers.

Okej, lets go, här kommer svaren på era frågor, finally!

Hej! Jag skulle vilja veta hur din kille friade? Eller gjorde du det? Eller var det ett gemensamt beslut? Tycker om din blogg jättemycket och du är supersöt=)
Hanna: min kille friade i New York, resten är vår lilla egna secret!
Tänkte bara höra om er hund. Han var väl med er hemma i Sverige, eller? I så fall, hur funkar det med flyget?
Hoppas resan hem går bra!

Sarah: Yes, mille var med oss hemma i Sverige! Han har eget EU-pass, och om du ska resa med hund till Sverige är det ganska stränga regler & sprutor man ska ha, ex rabiesvaccinationer! Mille sitter med mig i kabinen i sin väska, du får ha hunden med dig där om den inte väger mer än 8kg.
vad gick du för linje på gymnasiet?
har du något drömjobb?
har du någon stil-förebild?
älskar din blogg! :)

Emma: Jag gick samhäll/ekonomi & mitt drömyrke är att en dag kunna designa mina egna kläder. Stilförebild: Har inte riktigt ngn favorit men säger väl Victoria Beckham som alla andra då! Vem skulle inte vilja ha hennes garderob?
Hej!
Undrar bara hur många karat din vigselring har? Samt om det är pyttesmå stenar på sidorna av den stora?

Den är i vitguld med prinsessdiamanter! Samt 10 st små diamanter på var sida om den stora! Exakta karatmängden säger jag inte...its my own secret!
Hej!
Jag undrar vad du vill arbeta med i framtiden?

Det är mycket jag skulle kunna tänka mig att arbeta med i framtiden! Om jag måste välja så skulle det vara något inom modeindustrin med huvudkontoret i soho i the city? drömma får man....
Du verkar vara jätte smal, har du alltid varit det?
Jag har väl min mor att skylla eller tacka(välj själva!)på, hon har alltid varit liten & tunn! But just so u know, i love food!
vilken är din absoluta favoritoutfit? :)
Beata: Min absoluta favoritoutfit är nog slitna jeansshorts men en transparant tisha & pilotisar på näsan! Enkelt men fan vad snyggt! Det håller alltid.
Hejsan ! Min fråga är :
Jobbar du med något i grekland eller ?

Heling: Nix, just nu jobbar jag inte i Grekland, glyfada är ingen turistort och därmed supersvårt att få jobb & att kunna göra sig förstådd. Jag börjar dock med att plugga språk efter sommaren, ska bli KUL!
Hur lång är du? :) Hur kan du gå i så höga klackar? Tips?
Hanna: Jag är 1.70 cm lång. Öva att gå hemma på vardagsrumsgolvet, fram & tillbaka, upp & ner! Till slut sitter det bara där! Super easy! Mitt tips är att alltid ha en sula i din höga sko, ex partyfeets! Fötterna kan nämligen värka ganska bra efter en tuff utekväll.
Vad gör alla dina vänner? Bor de i Jönköping? Jobb?
Ellen: En del jobbar, en del pluggar & en del gör som mig, bor utomlands!
Hejsan.
Vad är det bästa med att bo i Grekland?
Vad kommer du att göra i höst plugga/jobba/bara vara?
Dina bästa nyttiga recep? Och dina bästa träningstips?
Kramar :D

Alva: Det bästa med Grekland är klimatet, i love the sun! I höst börjar jag plugga språk & mitt bästa & nyttigaste recept som alltid funkar, en ceasarsallad! Mina träningstips. tvinga inte dig själv att gå & träna ihjäl dig på ett gym, det funkar aldrig ändå, motivationen måste finnas! Promenad ute i natur är alltid skönt & nyttigt, börja där!
Vad gör du i Grekland, jobbar/pluggar?
Anna: Jag börjar plugga språk efter sommaren, then u never now whats next!
Jag har följt din blogg sen den hamnade på blogg.se's framsida och undrar hur du har råd med alla dessa märkeskläder/accessoarer/skor?
Och grattis till förlovningen (lite sen, hehe...)!
Nathalie: Private! Tack så mycket :)
Umgås inte du med linn längre?
Jorå, det gör jag visst! När jag väl e hemma i Sverige så..
Hej! måste bara säga att jag älskar din blogg!! 
Du är så fantastiskt vacker och verkar vara en så gullig tjej! 
Har några frågor :-) har du bott på några mer ställen en i Grekland och Jönköping? Har du haft några jobb efter studenten? Vilka? Hur träffades du och din kille? 
Kram på dej!
Emma, tack för dina otroligt fina ord, min dag kunde inte börja bättre! Nix, uppvuxen i Jönköping, pendlade fram & tillbaka till Göteborg & slutligen Grekland... but who know whats next? Jag jobbade hos min farbror efter studenten! Jag & min kille träffades för många många år sen i skolan! :)
Har du nån/några tatueringar?
5 it is! Men nu är det stopp!
Tycker att det är skittrist att du har frågestunder du aldrig svarar på.
Emil: Men hey, nu kör vi ju! Im sorry, men ibland räcker inte tiden till bara.
kör en fråga
har du jobbat någon gång och isåfall med vad?
skulle du kunna "tänka dig" att vara "hemmafru" hela livet? : )
forstätt blogga du e grym
kram anna
Anna, se svar längre upp! Ja varför inte? Det finns mycket jag vill göra men har inte bestämt mig för vad än, well see! Tack :)
Kan du visa än närmre bild på mina tatueringar=)?
Skrolla ner i bloggen från tidigare iår så tror jag du hittar bild på mina tattos!
Vart kommer de beige skorna ifrån?
Dom beige skorna kommer från MANGO.
Gör en sån där lista sju saker du inte vet om mig, det är en udda och rolig lista;)
Kommer en sån lista snart! Ska bara knåpa ut lite kul!
Vart kommer klänning från som du har på bilderna?
Klänningen kommer från märket creme!
hur träffades du o mattias?
hur länge har ni varit tillsammans? 
har han några planer på att komma tillbaka till blåvitt nån gång i framtiden? :)
Jag & Mattias träffades i skolan, en herrans massa år! (blir bara mer kär för varje dag!), det tror jag säkert att han vill. Vilken ära!
Har en liten fråga (ta inte detta fel nu, tycker du har en killerbody) men undrar om du alltid varit så smal och tränat som du gör? vad har du vägt som mest? Du behöver verkligen inte besvara denna fråga, då jag egentligen inte har något med det att göra och jag tycker egentligen inte att vikten är något man frågar om. Men skulle behöva en liten sporre för att själv komma i form och hade varit skönt att höra att det inte är helt omöjligt att uppnå. Skulle vara kul om du kunde göra något inlägg om hur en vecka för dig ser ut gällande mat och träning.
Förresten, tänkte passa på att tipsa om ett nagellack jag tror du skulle gilla om du inte redan har det:
Mavala nr 19 HongKong. Jättefint nu till sommarn när man har lite färg =)

Sofie: Tack ska du ha! Jag har alltid varit smal (förutom sommaren med banani, rostade mackor & vin!) men kanske inte som jag är nu. Jag älskar att gå till gymmet & träna. Jag känner mig mycket piggare & fräshare efteråt. Om du inte har ngn motivation till gymmet så sätt igång med promenader, minst 3 ggr i veckan/40min. Lägg på benböj. Heja dig!
Det kommer, veckomatsedel & träningsschema, om ni vill?
bor ni i villa eller lägenhet eller hur bor ni? : )
vad kostar bostäderna i erat område?
kram anna

Anna: Vi bor i en markplanslägenhet med neder/övervåning. Bra fråga? Kolla runt så får du säkert fram det!
Du är så fin, hur lång är du? Hur friade din pojkvän?????? GRATTIS
Man tackar! :) Jag är 1.70 cm lång & hur min bfriend friade är en hemlis. Men i NY var det!
Jag undrar bara vad din kille & du jobbar med? Skulle vara kul att veta.
Elin: Min kille är fotbollsspelare & jag börjar med plugg efter sommaren.
Hej jag undrar hur en vanlig vecka ser ut för dig hemma i Grekland? Kram
Sussiluss: Det är olika för varje dag!
Hur kommer det sig att du hamnade i Grekland, är din kille därifrån? Jobbar han där?
Lina: Min kille spelar fotboll här, nej han är svensk! Hans jobb är fotbollen!
alltså vad gör du hela dagarna?!?! fattar inte hur du kan fördriva tiden utan vänner och familj?
men verkar som du har det bra iaf! :D
kolla gärna in min blogg, handlar om min bröstoperation jag snart ska göra!! :D

Det går alldeles utmärkt, dagarna går tom. för fort! Klart jag saknar mina vänner & familj(det gör jag varje dag!), men vad gör man inte för kärleken? :) OK.
Jobbar du med ngt? :)
Ellinor: NEJ! Inte just nu.
Vad saknar du mest från Sverige, om du bortser från dina vänner & familj?
Sandra: svensk husmanskost, haha
hej, jag undrar hur lång är du?
Lisa: Det var tusan vad min längd var intressant, jag är 1.70 cm lång!
bryr du dig mycket om folks utseende?
Du verkar vara en sån hilmla härlig tjej, men alla i din omgivning se nästan oförskämt bra ut!
(ta det på rätt sätt :)
kram emma

Emma: Jag väljer ju inte mina vänner efter deras utseende. Om jag tycker om ngn så skiter jag ju fullständigt i hur människan ser ut. Alla är vackra på sitt sätt!

Sådär ja, tror det var alles... hoppas ni är nöjda med svaren! Kramisar

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Tilda!

Har börjat följa din blogg sen du va me på blogg.se's första sida för några månader sen. Din blogg är jättemsyig! :)

Vet att du svarat på massor utan frågor redan, men jag skickar iväg en på chansning här. Iom att du bor i Grekland undrar jag bara om du har varit på Lefkas? Åker dit om en vecka. Hade bara vart kul o veta hur det är där oså :)

Ha det superbra :)

2010-07-19 @ 10:26:08
URL: http://kallhuvud.blogg.se/
Postat av: Alva

Mat och träningsschema vill jag gära ta del av :D

2010-07-19 @ 15:47:42
Postat av: Carin

Jag vill också hemskt gärna ta del av hur du äter och tränar! Jag vet inte om det normalt, men jag är alltid så himla nyfiken på hur andras mat- och träningsvanor ser ut ;)

2010-07-19 @ 22:27:00
URL: http://carinshalsa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Samma här, en veckas mat/träning i din vardag hade varit sjukt intressant. & måste bara säga att du verkar vara en otroligt vacker & genuin människa, både på in & utsidan. Ta ingen skit från osäkra, patetiska människor som sitter och gömmer sig bakom sin datorskärm samtidigt som de av oförklarlig anledning försöker trycka ner fina tjejer som dig.

2010-07-20 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0