Update.

Det var tusan vad jag uppdaterar bloggen, men det är ju super kul.. hoppas ni tycker det också?!
Nu ska jag brumma iväg till gymmet, har ett grymt bra gym här i glyfada som jag tränar på!
Idag ska jag våga besöka fitnessavdelningen också, ska träna upp mina spaghetti armar lite hade jag tänkt, HAHA!
Imorgon kommer en utav mina bästa vänner hit. Så kul.. ninisen, skynda dig hit nu, ditt rum står klart och jag har fyllt på kylen me massa goda bacardi breezers watermelon till oss! Ska visst bli 23 grader varmt imorgon så då kommer dom till användning!
Hörs sen pärlor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillart. massa updates skall de vara!

2010-02-16 @ 17:46:50
Postat av: Anonym

håller med föregående talare! gogogo!

2010-02-16 @ 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0