mulberry.

På begäran! I min mulberry påse gömde sig en läderplånka! Jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skall du inte komma till sverige innan sommaren? hur bestämde du dig för att du skulle följa med till grekland? kändes de inte som att du gav upp en del av dig själv? (massa frågor men står om ett tag inför samma dilemma..)

2010-02-22 @ 11:42:02
Postat av: Anonym

Hej! Jag åker och hälsar på i Sverige i sommar, och då blir jag där i nästan tre månader! fantastiskt skönt!

Mitt beslut att flytta med till Grekland var väldigt enkelt, jag bestämde mig ganska fort för att jag ville följa med, vad gör man inte för kärleken? :) det känns inte som att jag gav upp en del av mig själv, men däremot det jobbiga är att jag inte har samma möjlighet att träffa min familj och mina vänner som förr... jag saknar dom varje dag! Men samtidigt så uppskattar jag dom mkt mera nu:) hoppas du fick svar på dina frågor! kram

2010-02-22 @ 11:53:14
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0