Headache.

God middag! Kom nyss hem från stan! Kunde ju inte låta bli att springa in och kolla in det vårnya i affärerna! Fick med mig ett par godbitar hem! Hämtade även ut mitt paket från acne, klänningen var fantastisk!
Hade super tur och fick en tid imorgon hos frissan, kl 8 på morgonen! Hejdå slitet hår och grå utväxt! Nähä ni, nu ska jag kurera mig i soffan tillsammans med senaste vogue, halstabletter och apelsiner, ska trycka c-vitaminer i mängder så förkylningen släpper, har grym huvudvärk också:( Hey, visst är c-vitamin bra om du är förkyld, eller är jag helt ute o simmar nu? Later aligator

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara kul om du la upp bilder på det du köpte!:) Du har otroligt snygg stil, man kan inte låta bli att inspireras av den

2010-02-24 @ 15:58:41
Postat av: Anonym

Men tack vad gullig du är:) blir så glad! Yes ska bli bättring på det! Grejerna åker på imorgon! Kika in då! Kramar tilda

2010-02-24 @ 19:01:50
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0