Glitter in the air.

Kom nyss innanför dörren, shit vad kallt det är ute! Har bytt ut klänning och flipflop mot dunjacka och uggs! Härligt, eller hur?? ;) Mamsen står i köket och lagar mat, som jag längtat efter det! :) Ska ut en sväng och luffsa i snön sen me syrran, mami och Cleo! All snö är ju såå vackert! Regnar ju för tusan glitter från himlen! Ska lägga mig ner för att göra snöänglar, jag har ju längtat massvis efter snö! Nu får jag ju de, då måste jag ju utnyttja det till max, fem dagar går ju alldeles för fort så måste ju passa på! Nu står maten på bordet, det vankas stark kycklinggryta, mumma! Nähä nu ska jag fortsätta mysa med familjen! Hörs senare med massa bilder! STOR KRAM. ps. saknar mina älsklingar redan:( cleo lär få ta emot x-antal pussar dom här dagarna:)

Kommentarer
Postat av: Josie

vilken dag i gbg gulle? :) skickar mitt nummer på face...Pussiluskan

2010-02-23 @ 21:41:47
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det du eller din syster på bilden?

2010-02-24 @ 03:35:34
Postat av: Anonym

hjärtegull jag vet inte än... men hör av mig så fort jag bestämt mig! hur ser dina dagar ut då? :)



Det är min syster och hennes hund Cleo på bilden!

2010-02-24 @ 08:04:29
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: CK.

Yeeeyyyeee....Nenneson o J <3 Lovis er...give me a call...love

2010-02-24 @ 10:06:37
Postat av: elina

japp du missade mig precis med nån dag. hade gärna stannat nån vecka till faktiskt men såntr är livet.. hoppas du har det mys nu då i jönnet! puss

2010-02-24 @ 16:45:44
URL: http://hannaochelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0