Doggie.

Min lilla fyrbenta älskling älskar att ligga och sola! Hittade inte honom och sprang och letade som en tok. Då har han dragit ner dynan från solstolen (fråga mig inte hur han har lyckats, för han är ju inte speciellt stark) och lagt sig på den just för att sola, hur söt? BUSTED! Mille är ju en liten chihuahua, men när han har sovit så ligger hans öron ner! så söööt! Vanligtvis så har han ett par riktiga paraboler kan jag lova! haha!
Nu har min Ninis åkt hem till Holland igen, saknar henne redan:( älskar ju att ha folk här! Någon som vill komma? ;)
Nu ska jag fixa något att käka, sen skutta ut i solen o sno den sista eftermiddagssolen! Ikväll är det match också! heja! uppdaterar senare. toodels

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Jaaa det hade vi gärna kunnat göra, hade varit hur gött som helst! För dyrt att flyga dit bara :( Boo.

Fasen så söt han är Miloooo!

kramar

2010-02-21 @ 17:55:55
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: CK.

Jag tror ja dör Tildis, finns de nån sötare voffsing än lilla M I LO,,, my gaad så söt han e...<3 Lovis dig!

2010-02-22 @ 07:31:47
Postat av: Anonym

ja visst är han tööööt lilla mellesson?!!

2010-02-22 @ 10:46:32
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0