Breakfast.

Idag vaknade jag till ett soligt glyfada! Hur härligt är det inte att vakna till sol o blå himmel? Man blir ju så mycket gladare o positivare till dagen! Underbart! Temperaturen ligger säkert på en 17/20 grader idag! så skönt!
Jag är verkligen lika blek som en alvedon just nu så ska försöka studsa ut till solstolen sen, brukar alltid få annat att göra! Tycker det är superhot att vara brunbränd, men roligt att ligga i solstolen är de ju INTE! Jag blir alldeles för rastlös! Min mamis är en sån som kan ligga en hel dag utan problem! Då är jag som pappa, myror i benen efter 10 minuter!
Nä nu ska jag sätta mig med min frulle, som vanligt blire jordgubbssmoothie, färskpressad citronjuice och en stor kopp svart kaffe!
Kan inte kicka igång dagen bättre än så... Hörs sen sunshines!


Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Vad kul att du också skaffat blogg söting! Ska lägga upp receptet så du kan baka åt din karl ;)

2010-02-16 @ 09:34:09
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa nu e ja me fast i bloggträsket!! ja men gör de söting=)

2010-02-16 @ 12:44:46
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0