Blondie.

Kom nyss från frissan! Blev det gamla vanliga, fylla i utväxten plus toppning, men shit vad hon ¨toppade¨, halva håret är ju borta:(  Hon lockade även mitt hår, men det tvättade jag snabbt ur när jag kom hem, gillar inte ¨för¨fixat hår! När jag var yngre experimenterade jag som tusan med håret, hade nog alla hårfärger man kan ha! Nu vågar jag ingenting längre!
Fick även med mig en ny produkt från redken, en slags waxinpackning du använder på topparna i torrt hår under natten, och sköljer ut på morgonen! Skulle tydligen vara super bra för slitna toppar! Let's see!
Nu ska jag strax iväg till hudoteket, ska på ansiktsbehandling, så skönt! Sen ska jag springa till systemet, vankas partaj ikväll med mina tjejer, får ju passa på nu när jag är hemma! club caj! ses vi där?
Idag har jag på mig, läderjacka från helmut lang, militärgrönt och mocka! Later darlings

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint håret blev! :)

2010-02-25 @ 14:47:16
Postat av: Anonym

Tack så mkt!!!

2010-02-26 @ 09:36:26
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0