answers.

Jag har fått några kommentarer där några läsare vill veta mer om mig! Så tänkte köra en liten närmre presentation.
Jag heter Mathilda Fingal, född och uppvuxen i Jönköping. Är 21 år gammal och har två syskon. En tvillingsyster och en storebror. Jag bor här i Grekland i hamnstaden glyfada söder om athen tillsammans med min pojkvän Mattias och vår hund Milo! Milo är en liten chihuahua pojk!
Jag flyttade hit i slutet av juli för att min pojkvän spelar fotboll här!
Just nu gör jag ingenting, men ska ta tag i och kolla upp lite distanskurser när jag kommer hem till Sverige i sommar så jag kan plugga härifrån Grekland till hösten! Skulle vara super kul! Ska bara komma på något jag vill plugga/bli. Finns ju en djungel av olika linjer nu.
Nu fick ni veta lite mer! Jätte kul att ni kommenterar! Fortsätt med det! Ska försöka svara på allt!
Nu ska jag fortsätta dricka mitt vin och tjata me ninis, har ju massvis att ta igen och prata om! Ska ut och käka ikväll på pepenero, en italiensk restaurang med fantastisk god mat och dricka lite mer vin! Så kul med besök!
Om jag inte skriver mer idag så hörs vi imorgon! KRAM på er alla

Kommentarer
Postat av: Svenning

Hej Tildis.. Va kul att du börjat blogga. kul att läsa om min gamla tjuvrökarstallkompis =) Kram på dig

2010-02-17 @ 19:59:47
Postat av: Anonym

svenningsson, vad KUL att du läser ¨lillsyrrans¨blogg!!!

2010-02-17 @ 20:16:09
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0