what about woman and shoes?

Hej vänner! Joanna, Tildas twinnie som sitter vid tangenterna. Fick äran att gästblogga & underhålla er då Tilda vart fast på olika flygplatser runtom i Europa igår på sin väg hem till Grekland! Hon blev nästan ett helt dygn försenad, stackarn!! Men nu är hon framme, dock utan internet! Alltid är det något! Jaja, vi ska nog klara oss, eller vad tror ni? Jag är laddad iallafall! Kanske blir jag sugen på en egen bloggis? Well well, vi börjar här! :)
Jag tänkte börja med att tipsa om ett par finfina skor jag köpte i Stockholm i veckan;
Svarta ankleboots med guldiga spännen från H&M, 499 kr om jag inte minns fel.

Dock har jag alltid haft lite extra svårt för fuskskinn i skor då mina tassar mår skit efter ett par timmar, men ibland kan man ju dock inte motstå frestelsen, dom var ju fiina. (visst har man alltid någon bra anledning, trots x antal andra svarta skor?) Vad gör lite skoskav liksom? Det är ju något speciellt med kvinnor och skor.


Kommentarer
Postat av: Pauline

FIn blogg!

2010-12-18 @ 13:25:58
URL: http://paulineart.blogg.se/
Postat av: Oda

Sykt fine :)

2010-12-18 @ 14:15:29
URL: http://odame.blogg.no
Postat av: Marie

Tack för att du slutat skriva "like it" efter varenda grej du bunkrade på dig. Blev gaaaalet uttjatat. Verkar som att du tog åt dig kritiken som du fick ändå fast du inte ville låssas om det.

Läste ditt svar i kommentarfätet också och såg att det tydligen var känsligt det här med kritik. Du vill skriva offentligt och säga vad du tycker och du godkänner att folk ska kommentera det, men visst bara snälla saker och visst bara folk som håller med dig. Jag hoppas att du någon dag får uppleva att du lever DITT liv och inte följer efter någon annans, då kommer du bli starkare i dig själv och kunna hantera kritik bättre.

2010-12-18 @ 17:20:39
Postat av: S

Visa bilder från Glyfada!!! Hur länge stannar du där?

2010-12-18 @ 18:57:06
Postat av: Lina

HAHA - svårt att vara mer avundsjuk på dig än vad "Marie" verkar vara!

2010-12-19 @ 15:05:15
Postat av: Anonym

Jaaaaaa. Joanna börja blogga. Jag älskar din stil och jag VET att du insperiar många där ute :) Snygging :)

2010-12-19 @ 23:03:23
Postat av: Fia

Nice...

2010-12-20 @ 17:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0