presents hunting at kifissias.

Tog en dag i Grekland för att åka till Kifissias och leta efter dom sista julklapparna! Lyckades även få med mig lite gottit till mig själv! :) Hade verkligen ett par underbara dagar i hemmet i Grekland, solen strålade och det var säkert 21 grader varmt! Hur underbart? Spatserade runt i en tunn vårjacka och solade fejjan på uteserveringarna över en paraplydrink. LIVET!









Åh vill tillbaka nu, kifissias är verkligen ett underbart fint område! Kullerstensgator genom staden, butiker i mängder och en herrans massa mysiga cafeér!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiinaste

2010-12-23 @ 21:33:22
Postat av: Nathalie

Nä nu gör du mig avis!! Jag har varit i Kiffisia hur många gånger som helst och jag håller med dig världens härligaste ställe, känner igen mig på alla bilder du tagit, god vad jag vill tillbaka :( hoppas till påsken :D

2010-12-24 @ 08:46:00
Postat av: Lina

Vilket underbart liv du verkar ha, så otrooligt skönt! det finns många som är avis, jag är en av dom! Lev och njut medans du kanoch God Jul!! :)

2010-12-24 @ 23:24:27
Postat av: Caroline

Hej Tilda!

Fantastisk fin stil du har..

Ville bara höra vad modellen på denna LV väskan heter?

2011-01-03 @ 23:52:34
Postat av: Anonym

Denna LV väsa är i modellen Galliera GM! :) Krams

2011-01-04 @ 11:16:59
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: mariana

vad jobbar du med :)?

2011-02-18 @ 20:29:02
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0