must haves, spring 2011.

Om du inte redan äger ett par ¨herrskor¨ så investera dig i ett par genast! Till vår/sommar 2011 ser vi mycket vippiga klänningar som matchas med ett par herrskor! Tjuvstarta redan nu, rota fram klänningen, matcha med ett par grovstickade strumpisar and youre ready to go! SNYGGT.


Hittade min systers ap-snygga herrskor i garderoben, to die for!

Nu ska jag strax laga lite lunch, senare blir det fika med hanna och fixande med pappa! Förresten, inatt åker jag ju ¨hem¨ till Grekland och älsklingen men fasiken vad det snöar ute, storm? jag börjar bli sjukt nervös, jag är ju flygrädd som fan! huuuu... hur ska detta gå? Åter till packningen, later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

schyssta skooooor

2010-12-16 @ 14:33:31
Postat av: sofie - jävligt asgravid ;-)

Hejsan!



Har suttit en stund och bläddrat bland dina inlägg. Vilket spännande annorlunda fashionabelt liv du verkar leva till skillnad från mig! Det var verkligen en trevlig "verklighetsflykt" att bläddra runt bland dina fina greklandsbilder, (vilken drömkåk med pool direkt utanför sovrummet) och kolla på dina ursnygga outfits och så måste jag säga att jag verkligen gillar både din och dina föräldrars inrednigsstil!



Tack för en trevlig stund och

lycka till på flygresan hem till Grekland!

Kramar

2010-12-16 @ 15:16:00
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Michaela

Vilken grej, galet snygga :) tack för inspirationen, de där var sååå fina! Kram kram på dig o ha en mysig kväll :)

2010-12-16 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0