lip-liner.

Köpte en ny läpp-penna på Make up store igår och efter att jag provat den så är jag fast! Läpparna ser så extremt mycket mer välvårdade ut, ser lite större ut och läpp-konturerna kommer fram lite x-tra! Alla plump-gloss kan slänga sig i väggen, detta är det nya, och det jag kommer att köra på framöver!
Jag målar i mina läppkonturer med läpp-pennan ¨natural¨ och fyller sedan i resten av läppen med Elisabeth Ardens eight hour cream på stick! Oslagbart! Två favoriter på en och samma gång! Kan ju inte bli bättre!




1: Bild före 2. Bild efter med läpp-pennan natural och gloss. U like?

Jag är super-nöjd med resultatet! WOW, vad en liten penna kan göra underverk!





Kommentarer
Postat av: Anonym

nice!!!!

2010-12-04 @ 11:46:13
Postat av: josefin

sjukt bra! jag måste köpa. och fasen så härligt med lite massage idag :) SKÖÖÖNT

2010-12-04 @ 12:02:38
URL: http://josefinjohnsson.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jättefint, men det är lite svårt att jämföra då det är olika ljus på bilderna...

2010-12-05 @ 00:39:43
Postat av: Anonym

bilderna är inte dom bästa men visst ser man skillnad? :)

2010-12-05 @ 18:56:12
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0