celebrating new year in copenhagen.

Fortsätter mitt julklapps-visande för er, har ett par klappar kvar att visa! Dom här fina kängorna i allra mjukaste läder i guldig/beige ton till våren blir en riktig hit! Fick dom av mamma+pappa och matchar helst med klänningar i blommigt mönster eller jeanstyg med vippiga kjolar, sweet!
U like?
Kom nyss hem från gymmet, var och körde ett riktigt morgon pass med älskling och pappa! Skönt att få det gjort. Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan åker vi till svärisarna och lämnar mille. På fredag morgon bär det av till Köpenhamn för nyårsfirande. Min fråga till er: vad får jag inte missa? shopping? restauranger? hit me!

Kommentarer
Postat av: Frida

Dom kängorna är ju så snygga! Klämt på dom många gånger, älskar att det är mjukare läder.

2010-12-29 @ 12:54:55
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: stina

Sjukt snygga skor vqrt kommer dem ifran?

2010-12-29 @ 13:15:00
Postat av: Johanna

Alltid skönt att starta dagen med ett träningspass!

2010-12-29 @ 13:19:45
Postat av: Cassi

Varuhuset Magasin i Köpenhamn är motsvarande NK i Stockholm fast 100 gånger bättre! Sedan har du Field`s stort shopping varuhus med 140 butiker under samma tak. Kom hem därifrån igår med många shopping påsar!

Have fun!

2010-12-29 @ 18:50:16
Postat av: Anonym

Frida: eller hur!!! :) så mjuka o goa!



Stina, skorna kmr från scorett! :) vårnya!



Johanna, underbart!!!



Cassi, tack för tipset!



krammmmm

2010-12-30 @ 22:13:02
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0