yellow butterflies.

Godmorgon lovers! Sovit gott? Vaknade nyss och sitter just nu med min youghurt fylld med färska bär i so ffan och myser. Mina två pojkar sover fortfarande. Visst är det skönt att smyga upp själv i ensamheten med en stor kopp kaffe framför datan? Jag älskar det!

Idag står inte så mycket på schemat mer än storhandling. Tror tom. att jag senare ska studsa ut i solen en liten sväng. Ute doftar det nyklippt gräs och klipparen brummar fortfarande för fullt på andra sidan tomten. Klar-blå himmel och en knall gul fjäril svishar förbi. Vilken underbar sommardag! Gomorrn'
New lovers from Miu Miu.

Förresten, behöver tips av er på bra bloggar som jag kan läsa! Vilka är era favorit-bloggar?

Kommentarer
Postat av: Andrea Lukic

Min egen såklart ;) Kram.

2010-08-25 @ 09:59:34
URL: http://extraordinarylifestyle.onsugar.com
Postat av: Alexandra

min favorit blogg är deddenisen.blogg.se

2010-08-25 @ 10:06:55
URL: http://alny.blogg.se/
Postat av: Stella

Visa skorna helt och hållet! Var shoppar du någonstans? :) Läser lite olika bloggar, mest från Grekland och kompisars och så din :) Älskar att se dina bilder från Glyfada!

2010-08-25 @ 11:17:14
Postat av: moster mia

Det låter helt underbart med en sommarmorgon, här hemma är det redan höst. Regn, regn och åter regn.så trist! Oxå kallt längtar efter värme igen mycket behagligare.

Jag har mejlat dig Tilda, kika och hör gärna av dig.

Ska iväg och shoppa nåt till Soffi idag hon fyller i morgon och har inte önskat sig något....får hitta på nåt kul!

Kram på dig

2010-08-25 @ 12:21:58
Postat av: Josie

Å dom är så fina tussen! Klämde på dom i amsterdam! Ps ska vi skypelypa tonoight?När tränar M?puss

2010-08-25 @ 12:35:05
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Sandra

*Min favorit blogg är din och Therese´s shoppingandfashion.se.. den är grym! kram sandra*

2010-08-25 @ 12:57:33
Postat av: Anonym

thanks för era tips på bloggisar! more more!

2010-08-26 @ 20:36:00
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0