happiness.

Godmorgon! Bra gästinlägg av syrran igår va? Fell in love with the dress hon hade på sig och tipsade om här på bloggen. Har redan bett henne hänga en till mig... så skynda fynda.

Vaknade nyss, kom hem jätte sent från ett super mysigt Taberg, älskar att hänga där ute med bästa moster & Matte+kusinerna. Grattis igen totti, ses ikväll. Nu ska jag strax ner på stan en sväng med mami, och senare idag kommer loven, big happiness. Förresten nati, we have to make some plans? Vad ska ni hitta på idag? xo


Happy? Ralph, jag och mamis
Finaste lilla Raffiiii och jag.
Kusin Totti och syrran Joanna



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sicken snygg kofta du har! Har länge letat efter den "perfekta" leopardkoftan och denna verkar vara en bra kandidat. Vad har du köpt den? :)

2010-08-28 @ 11:10:39
Postat av: Anonym

fin fina tjejer

2010-08-28 @ 11:13:29
Postat av: Sara

Vilken underbar bild på dej, den vid din mamma.

Du strålar verkligen!

Fantastiskt att se..

Think happy, be happy!



Fin blogg!



2010-08-28 @ 11:41:24
Postat av: Stina Holmlund

Hej!

Tänkte bara fråga hur det går att flyga med hunden?

Jag ska nämligen flytta till spanien snart och vill ju så gärna ha med hunden!

Får han sitta med dig eller måste sitta i bur?



Ha det så bra!

Kram!

2010-08-28 @ 11:43:56
URL: http://mondoblog.se/stinaholmlund
Postat av: Linn

For en nydelig familie du har :-) Din mor er jo også kjempevakker

2010-08-28 @ 14:01:56
Postat av: Carin

Nä?! Heter vovven Ralph? Det gör ju min lilla valpis också :D

2010-08-28 @ 19:27:07
Postat av: sandie

du har en jättesnygg klädstil!.. krammm =)

2010-09-03 @ 14:55:46
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0