suntanning.

Kom nyss hem, har varit & storhandlat mat, kylen har ekat tom nu ett par dagar! Ajaj Tilda! Men nu är den fylld till max igen, som jag ska laga mat! haha:) Ligger ute med min emmi och norpar den sista solen, inatt pyser även hon hem till Sverige! Huuuua, jag kommer få en smärre chock nu när jag helt plötsligt är ensam om dagarna! Mormor? Göran? Svärisarna? Mia? Mats? Soffi? Carro? Mamma+pappa? När kommer ni? Ska dra mig ut en sväng till jag också, poolen första stopp, FAN vad varmt det är idag! Hur är det i Sverige? höst? Later sunshines
Freja, syrran & jag i fredags!
Kärlek på islands.
Haha, veven!
Tripple love!
Tar med mig min redbull ut i solen, senare blire sex&thecity2, tacos & tidig sängång!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej Tilda! Måste först o främst säga tack för en bra blogg! Jag har bara en liten fråga som jag kom och tänka på nu när jag såg din syster med en cigg. Röker du själv fortfarande? :) Eller har du lyckats sluta? Kram!

2010-08-16 @ 17:54:48
Postat av: CK.

Darling, Jag o J pratade om det igår...ska luska på ett datum o komma ner o mysa! Yeah,yeah,yeah!!! Lovis dig tussan <3

2010-08-17 @ 07:46:46
Postat av: CK.

Vildy, vilka Kinsellaböcker läste vi när jag va hos dig? 1 , 2, 3 ? LOVE

2010-08-17 @ 07:47:45
Postat av: Anonym

Josephine, vi feströker enbart!! :) Tyvärr fortfarande jag också men ska verkligen försöka att sluta helt! Krams



CK; KOooooooooM, bokabokaboka nununu! när?????? vi läste kinsella 1,2,3 och 4 va? ornage, lila, vit och rosa! love uuuuu mucho

2010-08-17 @ 10:08:40
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0