OPI.

Godmorgon sunshines, i´m totally dead! Mitt huvud är mörbultat! Har legat i migrän hela natten lång, vändit, vridit, spytt och haft en dunkande och svår värk! :( Det känns idag vill jag lova, huuuua! Ligger fortfarande hemma i sängen medans mamma och syrran är ute och powerwalkar, kunde inte idag, mitt huvud vill inte! Pratar med min älskling som är i staterna, dom spelade träningsmatch igår mot INTER, (ETÓ) och (MAICON) och vann med 3-1! Heja!
Just det, tänkte tipsa er om en grym nagelförstärkare från OPI som du lackar på varje dag, konstant i 2 veckor! Efter dessa 2 veckor har dina naglar hunnit bli super starka och går inte av för hackor! Try it om du har naglar som lätt går av som jag! Sen så oljar jag mina naglar varje dag med en olja, även den från OPI! Jag är ganska torr runt om min nagel & ner på nagelbanden! Då är denna olja som gjort för det! Mina naglar fuktas och mår kalas!
Nu ska jag studsa upp och servera en brakfrulle till mamma & syrran! Later


Kommentarer
Postat av: amanda

äger du någon vetekudde som man värmer i micron?:) Min migrän kan vara olidlig ibland men vetekudden fungerar jättebra. Värm den så den blir riktigt varm, då kommer huvudet och kroppen fokusera mer på värmen än värken och det gör att du slappnar av lättare:)

2010-08-04 @ 09:16:57
Postat av: Ella

Underbart att bo i Glyfada! Var där igår på ett av fiken och det var supermysigt! Bor du nära stranden? Vad gör du på dagarna medan din kille är bortrest? Vad är det bästa med Glyfada samt det sämsta? :) Skulle vara kul att veta...

2010-08-04 @ 10:09:10
Postat av: Anonym

stackars dig :( jag vet precis hur det känns har migrän haft det sen några år tillbaka, hoppas du har nått bra som tar bort det kramis

2010-08-04 @ 11:37:42
Postat av: andrea

jag har också sådana naglar som går av hela tiden!, och mina nagelband är jätte fnasiga, så tack för det inlägget :) jag har en olja också, men ska testa från OPI. sedan är jag väldigt nyfiken, från vilket märke du köper nagelack, och om du har en speciell teknik när du målar :P för läste det inlägget om när du hade målat naglarna, det röda när du låg på stranden och det såg så perfekt ut ha ha :P jag vill bli bättre på att måla, blir alltid så kladdigt :P ha det så bra :) Kram

2010-08-04 @ 15:24:13
URL: http://andreaedanius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipset, måste prova det :)

2010-08-04 @ 19:38:18
URL: http://ceninodonna.blogg.se/
Postat av: liina

vart köper du dom? ja har super tunna naglar o skulle behöva tesat!!

2010-08-05 @ 13:08:10
URL: http://foralltiddu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0