morning.

Godmorgon! Kom nyss från gymmet, nu jäklar är det slut på semester grisande! Nu är det nyttig mat & massa träning som gäller, då trivs jag som bäst! Käkade nyss en god frulle ute i trädgårn tillammans med min man. En god fruktig smoothie (tack för era tips förresten, ska pröva alla) ägg och en stor svart kopp kaffe! Idag har jag inte så mycket inplanerat alls, ska lägga mig och norpa lite sol för vill känna mig fresh tills ikväll, (avskedsmiddag!) Sen står handling på schemat & en prommis med Mille... Vad ska ni hitta på?






Min nya fantastiska spetsklänning! Har ett par på min klädstång! ÄLSKAR!

Ska berätta om en grym grej sen som jag klickade hem från nätet igår kväll efter tips från svärmor! WOW! Hur bra som hellst! Jag hurrar!

Kommentarer
Postat av: Stella

Visa Glyfada och mer bilder på ert hem, så himla kul att se! :) Jag är helt galen i Grekland så.. haha blir bara glad varje gång jag ser bilder! Var tränar du någonstans förresten?

2010-08-20 @ 10:37:44
Postat av: Anonym

hej tildis, jadu du lockar håret som vanligt antingen med locktång eller med plattång och tupperar massa i botten du kan också ta hjälp av en bumpit om du vet vad de e ( en sån där liten "klämma" som ger extra volym. sen nålar du bara fast håret underifrån och låter det övere lagret av hår som är lockat hänga ner.. jag hade ju väldigt uppklippts där så det är ju lättare då. men aja hoppas du förstår vad jag menar:) älskar den frillan så ge dig på ett försök. pussss

2010-08-20 @ 12:03:57
URL: http://hannaochelina.blogg.se/
Postat av: josefine

åh ja älskar klänningen! vart kommer den ifrnån?

2010-08-23 @ 23:39:57
Postat av: Anonym

klänningen kmr från en grekisk butik här i athen!!!!

2010-08-24 @ 09:22:48
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0