love pink.

Goddagens vänner! Blev inte så mycket solande idag heller för min del, men bra är väl det. Då slipper min stackars hy dom starka strålarna! Har varit iväg och storhandlat och nu myser jag bara med min millson! Min man spelar x-box (what about men and x-box?)

Förresten, tror jag, milleman och min man (han är ledig över helgen!) tar flyget till Sverige över helgen och hälsar på! :) Saknar er alla därhemma så mitt hjärta värker! Vad ska jag packa ner? Varma tröjor, eller kan man fortfarande hoppa i klänningen?



Shorts: Dolce & Gabbana Shoes: Tory Burch Clutch: Armani Shirt: Berschka Glasses: RayBan wayfarer



En ganska tråkig outfit blev plötsligt väldigt rolig tack vare min fina rosa väska/clutch från Armani. Later




Kommentarer
Postat av: Josefina

I jönnis e de 10grader, mulet, regn, rusk... O lite sol ibland, fast såfall Max 5 min...svensk sommar i aug helt enkelt ;) sssåååå tråkigt!!! Mitt tips-- kör på höstkläder!!! ;)

2010-08-25 @ 15:07:06
Postat av: Sara

om jag vore du skulle jag lämna klänningen hemma haha och ta med tjocktröjan istället ;)

2010-08-25 @ 15:28:10
Postat av: Tuppen

Ahhhhh,kommer inte hämta er!!!!

2010-08-25 @ 15:32:04
Postat av: S

Fin väska! Varifrån har du köpt den? (affär) och var ligger priset på? Vädret är jättedåligt, det är kallt och trist =/ Grekland har bästa klimatet ju! Har du körkort förresten och isåfall vilken bil?

2010-08-25 @ 15:40:41
Postat av: Limpan

Du får nog packa ner ovven ;) hoppas allt är bra med dig.. puss å kram

2010-08-25 @ 16:35:55
Postat av: s

Hej. Jag undrar vem den lycklige ä som får ta dom fina bilderna på dig när det inte är självutlösaren???

2010-08-25 @ 16:58:00
Postat av: Josefin

Om du ska till Sverige är det tjocka stickade som gäller. Jag hoppade i jeansshorts idag men det fick jag bittert ångra: 13 grader, regn och blåst.

2010-08-25 @ 16:59:18
URL: http://liustudent.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tyvärr så får du nog se till o packa ner varmare tröjor, hösten blir allt tydligare nu! Jag gillar din blogg, den första jag läser varje dag! :)

2010-08-25 @ 17:09:12
Postat av: Zandra S

Jag sitter här och huttrar med TRE lager kläder på mig! Går inte att gå ut utan jacka här, brr.

2010-08-25 @ 18:12:16
URL: http://zandrasvantesson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej ingen klänning här inte , det är kallt , grått & trist .

/S

2010-08-25 @ 21:41:46
URL: http://www.sofiaa.com
Postat av: Anonym

Ta inte med dig någon klänning! I Göteborg är det cirka 15 grader och blåser typ storm (känns det som)...Har man otur regnar det också...Så ta med dig din varmaste tröja :)

2010-08-25 @ 22:49:53
Postat av: Anonym

Tjocktröjan åker ner! :) Mysigt med höst o regn för en vecka! tjihooo!



S, väskan köpte jag på frankfurtsflygplats och den kostade om jag inte minns fel 2340 kr! :) Finns i fyra olika färger! Röd, blå, rosa och grön! :)

2010-08-26 @ 08:27:08
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0