lookalikes.

Tjollahopp vänner! Nu e de såhär att det är Joanna, Tildas twinnie som gör ett litet gästinlägg! Tilda bad mig eftersom att hon varit på resande fot hela dagen (fortf inte hemma!) och såfort hon kliver in genom dörren så ska vi svira om och ge oss iväg på 20 års galej för lilla kussis Sophie! Stort Grattis pärlan! Så därför tänkte ja snabbt tipsa er om en finfin liten "acne-lookalike" dress från VeroModa!
Klänning med zip kedja hela vägen från VeroModa för endast 299 pix!
Ursäkta kass bildkvalité men ja skyller på photobooth!
Så vänner, ha en härlig fredagskväll och ta vara på varandra!

Kommentarer
Postat av: sofie

Men vilken snygging! ;)

2010-08-27 @ 21:25:14
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Tack för bra tips där! Hoppas ni fick en trevlig kväll!

2010-08-28 @ 09:09:31
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: EMMA

Varsågod :) Med Revolve Clothing tar det ungefär 5 dagar om det inte blir något krångel i tullen. Observera att du kommer att få betala moms om du beställer det från USA men med tanke på det stora utbudet och att topparna är mycket billigare än i Europa så tycker jag att det är värt det. Jag har XS på mina. Ha en fin dag! Kram

2010-08-28 @ 09:41:30
URL: http://luxe.webblogg.se/
Postat av: S

Fint att ha en tvilling! min killes brorsor är också twins och gör allt tillsammans.. haha gulligt! Hur länge har du bott i Grekland? Vad gjorde du innan du flyttade? Vad tänker du göra i framtiden? :)

2010-08-28 @ 11:03:20
Postat av: Anonym

finns den kvar???

2010-08-28 @ 11:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0