just chillin.

Hänger med mina finaste & bästa vänner! Efter att vi hämtat hem freja från flygplatsen igår så satt vi ett bra tag ute på altanen hemma med varsin cola light och bara tjötade! Så otroligt mysigt! Har verkligen saknat min snäcka! Nu ska jag ha dig här en vecka, och det känns fantastiskt! Har varit nere i affären nu på morgonkvisten och handlat på oss massa frukt, vatten och mojito tillbehör! Needed! :) Ännu gladare blev jag när jag kom hem till den nya ¨chic¨tidningen och nya ¨café¨, här ska det läsas! Puss på er & ha en fin dag!
Min fina tuss & jag för en herrans massa år sedan, herregud så små vi var! Ser ni det?

Kommentarer
Postat av: Anna

Var kör du för bil? :) Var exakt i Glyfada bor ni egentligen? Utanför Glyfada centrum el?

2010-08-10 @ 10:56:00
Postat av: Hanna

Galet, du är verkligen lik Linn Schönbeck på denna bilden.

2010-08-10 @ 22:33:14
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: CK.

Lovisarna...rock on down there = ) Love you all

2010-08-11 @ 08:27:59
Postat av: Therese

Åååå Mojito är ju så mumma !! Men jag har aldrig gjort den hemma. Va/hur gör du din hemma? Vilka ingredienser o så??De skulle va så gott o bara kunna ha hemma o göra o bjuda på.

// Therese

2010-08-12 @ 20:37:24
URL: http://www.ilivethemmavid.blospot.com
Postat av: Anonym

anna, jag kör mattias lags sponsorbil!!! :)

hanna, är jag? haha:)

ck, we loooove u

therese, den finns under kategorin recept!

2010-08-12 @ 23:31:46
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0