Yankee Candles.

Hej allihoppa! Sorry för dåligt bloggande men direkt efter frukost promenerade vi med bestämda steg mot stan! Hittade en massa roligt, im happy! Var på jakt efter espresso muggar och fick syn på yankee candles, köpte två stycken, doftar helt fantastiskt! Älskar alla doftljus, men yankee är ju dom bästa! Va inne en sväng på sephora oxå, dom hade fått in i.d och gissa om jag blev överlycklig?! Nästan det ända sminket jag använder! :) Nu ligger vi ute i solen, tar varsin öl och njuter! Riktigt varmt idag, sprang in och köpte hawaiian tropic coconut, så nu ska det jäklar brännas på! Ikväll blir det fondue, muchoo gött.. vi hörs senare...
Idag hade jag på mig armygröna bralls, beige transparant linne m nitar, och höga kilklack i army! Tjusse

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt så söt!

2010-04-14 @ 20:01:17
Postat av: Anonym

sötnööööt

2010-04-14 @ 23:59:40
Postat av: Anonym

yankee är bäst!!!

2010-04-16 @ 08:38:07
Postat av: Anonym

eller huuuuuuur!!!

2010-04-17 @ 23:32:02
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0