swimsuit.

Redo för sol & bad hela låååånga dagen! Råkade ta bort mitt inlägg igår, men stod inte så mycket intressant där, mer än att vi käkade ananas och skulle heja fram hv till finalplats! And we did! Heja hvblååå! Idag händer inte så mycket, thassos kommer hit, vår trädgårsmästare för att klippa gräset, måste ju vara tiptop när vi får besök på söndag! :) Igår var vi ju och handlade på callis, köpte massa god dricka, so papi and mojji, u gonna be happy! Kylen är fylld till max!
Nu är det inte många dagar kvar till vi får besök, jag längtar efter er, massvis, när landar ni exakt? Så jag vet när jag o mellsson ska pysa till flygis!
Ready for some sun! Come to mama!

Kommentarer
Postat av: moster mia

Jag packar ner mig själv i en resväska, blir så avis på brorsan mfl. Va skönt det skulle vara!

Skulle verkligen behöva en soltripp nuuuuu...

Kram på dig sötis.

2010-04-09 @ 10:12:00
Postat av: Mygga

Sluta sola nu! Vi kommer se ut som lakan bredvid dig.

Står på biljetten 11.05 Men är det vår el er tid? El skiljer det nåt i tid?



pussi ytta

2010-04-09 @ 11:47:55
Postat av: davvi

asså orka stå och dansa in i kameran för dig själv :)hahaha

2010-04-09 @ 14:33:30
Postat av: Anonym

snyggve

2010-04-09 @ 17:23:19
Postat av: karin

schyssta glajjer å badräkt! vart ifrån??

2010-04-09 @ 17:23:57
Postat av: Anonym

tack bästa moster, ja ni skulle hängt på! Men ni får komma nästa gång! Det måste ni.... misskiss



myggis, im gonna be at the airport at eleven and meet u! tjoohoo så kul, åh vad vi längtar!



karin, glasögonen är från louis vuitton & swimsuiten från h&m!! kramiiiis

2010-04-09 @ 17:26:11
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0