sailor.

Efter en hel dag på stan, sol i trädgårn, lite vin, och massa massa mys så ska vi nu puttra iväg hela gänget till den bästa italienska restaurangen här i Glyfada, pepenero! Carpaccio it is babys! Blir lite vin från santorini, the best! Blir nog en liten utgång idag också, var nykter igår så tycker jag är värd något alkoholhaltigt idag! Later, tjuss
Min nya fantastiska sailorkavaj i marinblått med guldknappar och mitt nya maffiga, minst sagt guldhalsband! Im in love! Lobbisar till det! Pusss

Kommentarer
Postat av: anna

tjusiga dojjor!

Postat av: Ellinor

Hej , tycker verkligen om din blogg

Har dock en fråga men förstår verkligen om du inte vill svara på den. Frågan är trots allt ganska privat och kan anses som oartig.

Hur har du råd med allt ? du köper så fina men dock så dyra saker ?

Ha det super

2010-04-12 @ 20:40:38
Postat av: Susan

du klär dig så fint!:)

Vart kommer kavajen ifrån?

2010-04-12 @ 21:50:21
Postat av: Jannica

Hej!

Kom av en slump in på din blogg, o jag måste fråga dig vart ditt halsband kommer ifrån?:)

2010-04-12 @ 22:36:40
Postat av: Sandra

HETA lobbisar! och vill veta vart halsbandet är ifrån :) KRAM

2010-04-12 @ 23:14:57
URL: http://hellosugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

love it

2010-04-13 @ 07:51:10
Postat av: amanda

vilka killer heels, to die for

2010-04-13 @ 07:51:40
Postat av: Anonym

kan du inte börja ta bilder på din outfit som du gjorde i början så man ser hela outfiten?:) kram

2010-04-13 @ 09:10:19
Postat av: Anonym

tack alla finingar! blazern m guldknappar kmr från zara & halsbandet kmr från en grekisk butik!!! :) Men tippar på att det finns liknande i budget kedjorna hemma, riktigt ball!



yes, ska bättra mig med hela outfitbilder!!! Kram

2010-04-13 @ 23:54:37
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0