Ray ban gold plated.

Här är min presse jag fick av min älskling igår, han är ju för underbar! Ett par rayban i pilotmodellen, gold plated special edition! tror ni att jag blev glad? Har länge velat ha ett par i den klassiska modellen! Nu fick jag det också, fast med GULD och 18 carats of gold! Även spegelglaset är i guld, ännu mer tilda! hur ball? U like? Jag älskar dom varje fall! Tack hubba! Älskar dig!


Big lööööve!



Ray ban gold plated special edition 18 carats of gold.

Fick hem ett brev imorse med ett certificat från ray ban där det stod: Congratulations on owning an authenic part of the storied ray-ban brand. Rare prints special series: the unique pattern you now hold in your hands is an exclusive and limited piece in a lasting heritage! WOW, känns x-tra kul att dom är mina!

Kommentarer
Postat av: essi

wow! snygga!! vad har de för serienummer och vad kostar de? måste kolla upp de i stan, kramis

2010-04-24 @ 10:11:06
Postat av: Anonym

skitsnygga!

2010-04-24 @ 11:42:31
Postat av: Anonym

såååå snygga, vill med haaa

2010-04-24 @ 15:03:46
Postat av: Mygga

WOW fick du dom, han är för snäll!

Jag skulle satt på senil-snöre så man inte slarvar bort...hahahah..

Otroligt fina!

2010-04-24 @ 16:07:50
Postat av: Anonym

hmm ska kolla upp serienumret, dom kostade 3900 kr! :) Hope u find them, kramis



ja myggis, visst e han min lilla lovsing, hahaha ska göra det!!! ;) misskiss

2010-04-25 @ 11:54:57
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: essi

tusen tack! vet att serienumret brukar stå i glasögonen, skulle blir jätteglad!

kram

2010-04-25 @ 11:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0