hangover.

Hej mina små sockertoppar! Mår ni bra idag? Tackar som frågar, jag mår som jag förtjänar, hihi! Vi kom hem klockan 7 imorse så jag är totally dead... Ligger ute i solstolen, badar en gång i minuten för att kyla av mig! Man blir som en ny människa när du kyler ditt lilla stackars bultande huvud! :) Va sjukt kul igår, vi var först på ett sånt där basuka ställe med hela laget, typiskt grekiskt, där man kastar rosor på varandra, kul? HAHA, sen stack vi till ett annat ställe vid stranden, och där festade vi in till morgonen och till fåglarna började kvittra! Ska sova en stund nu, för ikväll kör vi tydligen igen, blir barbeque, och sen efter det är vi bjudna på fest av Cisse & Cedrick! Kvällen till ära åker min marinblå långklänning med slits på... Äre fest så äre! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

obs, glöm inte en bild på klänning innan du sticker iväg på festligheterna! =)

2010-04-25 @ 16:49:46
Postat av: Anonym

have fun!!!

2010-04-26 @ 09:57:13
Postat av: eva

häftigt att gå på fest me djibril cisse! och du, älskar bloggen din! Kram eva

2010-04-26 @ 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0