golden hall.

Godmorgon sunshines! Vad kul att ni var så flitiga med kommentarerna igår, mycket roligare att blogga då! :) So keep going! Vaknade nyss upp jämte mina två älsklingar, mitt huvud väger lite x-tra tungt idag, käkade på ett mexikanskt ställe igår och drack margaritas och tog en tequila shot.... uäääh! Det fick man tillbaka idag, fy tusan! Jaja, ska försöka få lite gjort iallafall. Tanken är att jag ska ta med mami & mygg till golden hall, ett stort shoppingmall här! Hmm, ska ner och kolla med dom vad som sägs! Dom har nämligen en hel stor affär med ben&jerrys glass... yummmmi! En anledning till att vi borde puttra iväg...
Ska svänga förbi flygplatsen med, kolla vad dom säger! Vad säger dom på svenska nyheterna nu? Något om när flygtrafiken ska komma igång osv? If u know, tell me!
Den här lillfisen gossar jag med just nu, min älskade lilla vovve Mille.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en dagens innan du pyser iväg! =)

2010-04-19 @ 09:55:02
Postat av: Anonym

sötaste lill vovven....

2010-04-19 @ 23:33:18
Postat av: sis

åå ja saknar ihjäl mig efter er! o lillmulen, gossa in i dina lilla gosskinder! =) kom hem till moooster nununu!

2010-04-20 @ 10:51:29
Postat av: Anonym

lill messe kmr snart heeeeeeeem sis.... misssss

2010-04-20 @ 18:26:13
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0