Easter eve.

Godmorgon på er! Hoppas ni hade en fin&mysig påskafton! Vi hade jätte kul, var först en sväng hos Simmi och sen drog vi till ett ställe/nattklubb vid havet, okej tjena mittbena, det var den största & coolaste nattklubben jag sett i mitt lilla liv! Jesus! Smockat med folk för Greklands största popstjärna var där och sjöng! Rätt bra faktiskt! :) Sedan puttrade vi hem vid fyra snåret, jag körde för jag var nykter!
Käkar just nu lite ägg, ska strax studsa ut i solen med min cola light (addicted!) för ytterligare lite färg! Idag och imorgon är ingenting öppet här, så det blir två lata hemmadagar! Mycket skönt! Later Aligaters!
Byxor: Gina Tricot
Skor: Dolce & Gabbana
Leopardlinne: Dolce & Gabbana
Kavaj: Massimo Dutti

Kommentarer
Postat av: S

härligt att se att du inte är lika pinnsmal längre!! det mår nog kroppen bättre av :)

2010-04-04 @ 11:03:12
Postat av: lisa

du är fortfarande ¨pinnsmal¨. s, det är det sista man får säga till en som har varit pinnsmal, att hon gått upp i vikt. då vill man bara bli super smal igen.. o du matilda, du är jätte fin!

2010-04-04 @ 16:08:43
Postat av: S

det är väl INTE bra att säga att en person är pinnsmal? jag utgår ifrån att alla inte har det som mål... det är väl kul att hon ser lite sundare ut tycker jag!

2010-04-04 @ 20:35:40
Postat av: amanda

snyggt!!!!!

2010-04-05 @ 09:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0