coconut oil.

Goddagens! Har passat på att ligga ute i solen och steka i cocos olja! :) Måste ju sola och bli lite brun nu innan jag åker hem till Sverige & hälsar på! Hört att vädret inte alls är sådär hundra... buhuu! Jag vill ju kunna gå i bara ben när jag kommer hem, kan jag drömma om det? Har precis slängt på mig lite kläder, blommig ny romantisk klänning, min favorit panama hatt och skor från acne! Ska möta upp älskling på stan för att trycka någon god mat! Grek sallad funkar alltid! Ska in och hämta min tunika idag också, hope its gonna fit good! :) Vad ska ni hitta på idag? Kram
Today I look like this:
Skor: Acne Pistols
Bågar: Ray ban wayfarers
tjuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar klänning, vart har du köpt den? :)

2010-04-29 @ 12:55:01
Postat av: Emmaria

Härlig klänning! Somrig o fin :)

2010-04-29 @ 13:10:51
URL: http://emmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e så söt! alltid! vart e den mysiga klänningen ifrån?

2010-04-29 @ 14:21:41
Postat av: Maria

Jag vill bara säga att jag tycker du är så fantastiskt vacker! Sen verkar du vara en go tjej i övrigt också! Men jag har funderat över en liten sak. Du har sagt i några inlägg att du ska in till stan, bor ni i centrum (gångavstånd) eller har ni något fordon ni kan använda er av där nere?



Tack för en bra blogg! Kollar in varje dag.

Kram Maria

2010-04-29 @ 17:18:36
Postat av: Ida

Gud vilken söt klänning. Vart e den ifrån? :) Frågestund snart? Kram

2010-04-29 @ 18:08:28
Postat av: Josie

love le dress snuttis..vart e den från?

2010-04-29 @ 18:48:05
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack sötaste ni!! Ni är u fantastiska! Så snälla! Kärlek till er!

Maria, vi har gångavstånd till stan, fem minuters promenad! Vi har även bil!! :) Kramis och tack finaste du för dina snälla ord.

Ida, frågenstund kmr, tomorrow maybe? :) Krams

KLÄNNINGEN kmr från berschka!!!

2010-04-29 @ 19:14:37
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Frida

Vart får man tag på klänningen!??! Kramsi

2010-05-11 @ 22:36:35
Postat av: Frida

Jag kommenterar ju! Men svara då också ;) Klänningen på bilden, vet du om den finns att köpa i Sverige eller på nån hemsida? Taaaacksam för svar! Krami

2010-05-14 @ 20:56:09
Postat av: Anonym

Frida, sorry har inte sett att du skrivit här.... bättring på mig!!! Klänningen kmr från berschka! vet ej om det finns i Sverige, tror inte det, kolla om dom har ngn hemsida du kan beställa ifrån! Kram

2010-05-15 @ 09:36:38
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Penny

Hejsan, riktigt fin blogg. låter riktigt roligt att bo i Grekland måste jag säga. Du var lite lik Victoria Silvstedt på dom här bilderna dock ser du mer äkta ut och faktiskt sötare, hehe.



Ha det bra.

2010-05-25 @ 02:20:36
URL: http://pennylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0