Answers.

Första du gör på morgonen: Kollar hur vädret är och släpper ut mille.
Frukost: Youghurt med färska bär och två kokta ägg, till det en kopp espresso!
Avgudar: Godhjärtade människor och skor såklart! 
Färg: Vit & svart
Favoritmat: Skaldjur & fisk i alla dess former, skulle kunna leva på det!
Kamera: Sony
Skor: Höga som hus, skyhögt it is!
Dricker helst: Vatten & Cola light
Beroende av: pojkvän, familj, mina vänner & cola light
Semester: Maldiverna & LA
Nästa resa: Brasilien i maj & ny i juni!
Önskar mig: En vit Range Rover sport & en guldig rolex, hihi!
Borde: Gå upp nu!
Vill: Åka till Sverige en sväng och träffa alla!
Värsta som finns: Själviska & elaka människor, min migrän
Drink: Mojito & strawberry daquiri
Rädd för: Mörkret & er, hihi
Mobil: Blackberry
Dålig på: Att säga nej!
Musik: Jag är allätare vad jag gäller all sorts musik! Brukar gilla det mesta.
Personlighet: Öppen, glad och superduper snäll! :)
Gäsp och godmorgon sunshines! allt bra idag? :)

Kommentarer
Postat av: sis

å har du köpat dig en liten morg rockis nu! =) juicy eller? jätte fin iaf gullis! så slipper du sno mattis! haha, looove and miss! ring mig sen!

2010-04-23 @ 11:58:05
Postat av: sarah

brasilien i maj altså..? fy va gottit! vart i brasilien? :) kramkram!

2010-04-23 @ 12:52:30
URL: http://sarahhellstrom.blogg.se/
Postat av: Tove

Hej!

Va kul att se att fler människor från jönköping (huskvarna?) har hittat Glyfada! Min pojkvän är grek så vi är ofta i hans lägenhet i centrala Glyfada. Finns bra shopping och uteställen. Jag åker ner om två veckor igen. Finns det några nya butiker eller bra shopping du rekommenderar? MVH Tove

2010-04-23 @ 13:34:01
Postat av: Anonym

Brukar du sminka dig? Hur? :)

2010-04-23 @ 14:46:48
Postat av: Anonym

ja sissy, nu e den köpt! hihi, ringer sen! Love you



tove, men neeej vad kul. då måste vi ju absolut träffas o ta ett par glas.. är du från jönnet asså? :) gud så trevligt! när kmr du hit då? o vart bor din p-vän? centrala glyfada? jag äääälskar ju alla butiker här i glyfada,,, så mkt roligare en sverige!!! kram tilda



yes sarah, blir brazil i maj på bröllop, tror bröllopet var i sao paolo!!! Krammmis



niiiix, nu när man är brun o fin så slipper man ju sminka sig, hur härligt som hellst! Älskar att gå utan smink!! Men till fest blir det oftast smink, i form av produkter från i.d. Älskar deras mineralmakeups! :) ska köre ett inlägg om det senare!

2010-04-23 @ 14:55:23
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag är i från jönköping, men pluggar i Lund! Vi bor i centrala, inte allt för långt bort från havet. Vart bor ni? Längtar så efter stranden och shoppingen!! Fick höra att det har öppnat ett nytt shoppingcenter, med massa bra butiker, i glyfada. Har du varit där?hur är vädret nu? Vi kommer ner 8 maj och stannar en vecka. Hoppas det är varmare än Lund då. kRam

2010-04-23 @ 18:05:29
Postat av: Anonym

jasså där ser man! trevligt! vi bor vid golfbanan, precis uppanför havet! :) hmmm, ett nytt shoppingcenter?... vart skulle de ligga då? jag som springer på stan varje dag borde ju veta, du menar inte byggnaden med mango bla nere vid vägen? eller sephora? hmmm... ja så trevligt då... vädret nu e kalas, ligger ute o solar varje dag, kanske en 27-30 grader o klarblå himmel, underbart! kram

2010-04-23 @ 18:20:34
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!



Såg att du skrev att du hatar din migrän mest. Jag har också migrän, vilket jag hatar! dock en extrem då jag tappar syn och känsel. Men tänkte bara kolla om du har någon bra medicin som du tar vid ett anfall? Har nog dock testat det mesta.. Men alltid intressant att höra från någon annan som också har migrän!



Hoppas allt är bra, och din blogg är kanonbra!

/ Linnea

2010-05-20 @ 16:20:31
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0